Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ישי ריבו קיבל אלבום זהב שני, על אלבומו 'פחד גבהים'

הזמר ישי ריבו שהצליח לשבור את מחסום המגזר זכה בהופעתו האחרונה ב-"אמפי שוני" בבנימינה בה ארח את הראל סקעת באלבום זהב נוסף על האלבום "פחד גבהים".

ישי ריבו הזמר שעלה מצרפת וכבר מגיל צעיר החל לכתוב שירים, נעץ עוד נקודת מפנה כאשר בהופעה האחרונה שלו באמפי שוני בבנימינה, כאשר קיבל אלבום זהב שני במספר, על האלבום 'פחד גבהים'. את האלבום קיבל במהלך הופעה בבנימינה, יחד עם קהל גדול של מעריצים ששרו איתו יחד את שיריו. באותה הופעה אירח ישי ריבו גם את הזמר הראל סקעת, ושר איתו ביחד את השיר החדש של סקעת, "שיבאו עלינו" ואת השיר "הנני כאן" של יהורם גאון.

ישי ריבו.שבר את מחסום המגזר.צילום עמיעד טאוב

בהופעה גם בלט רועי גולן בן החמש, ילד שחלה בסרטן והבריא. אביו של רועי התקשר לפני כשנה לישי על מנת שישיר יחד עם בנו את השיר "גם אם אלך בגיא צלמוות". ריבו הסכים מיד והלך עם המשפחה להקליט ולשיר עם הילד את השיר. לאחר שנה, כשהבריא, הזמין האב את ריבו לסעודת הודיה לכבוד המאורע המשמח. ריבו בתמורה החליט להזמין את רועי להופעה בבנימינה לשיר איתו ביחד את השיר את אותו השיר ששר לפני שנה באולפן.

ישי ריבו כבר מזמן לא רק עוד זמר עם כיפה, וכבר הפך לעוד אבן דרך בכוחה של הציונות הדתית בתרבות הישראלית. שירוי של ריבו שבהם כתבים מן התנך" לא מנסים להתיימר ולקרוץ לכל המגזרים. עוד מגיל עוד כשהיה צעיר קיבל ריבו תמיכה מאקו"ם כאשר קיבל פרס לעידוד יצירה, ובהמשך לאט לאט ללא שום תוכנית ראליטי או מקפצה עשה את כל הדרך עד למעלה, וכבר הספיק להלחין שירים למגוון יוצרים כמו גד אלבז אברהם פריד פאר טסי ועוד. ריבו גם השתתף כמובן באלבומים של עידן רייכל ('אור כזה') ולאחרונה גם עם שלמה ארצי ('והאמת') שזכו להצלחה רבה.

בסוף ההופעה אמר ישי ריבו לקהל בהתרגשות: "ידוע שיש שלשה שותפים באדם: אלוקים, אביו ואמו. ביצירה ישנם גם שלשה שותפים: אלוקים, משפחתו והקהל"

Exit mobile version