Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טיפים לבחירת מתנות ליולדת

כשמתכננים לקנות מתנה ליולדת, תמיד יש את החששות שאולי היולדת לא תאהב את המתנה. למרות שכל מתנה היא מבורכת ואין ספק שהיולדת לא לוקחת את המתנה כמובן מאליו, זה תמיד נחמד להעניק משהו שהיא באמת תשמח לקבל. אז הנה כמה טיפים שיבטיחו שתקלעו בול למתנה המושלמת ליולדת הטרייה.

תחשבו על רעיון מקורי

הכי קל זה לגשת לאחת מחנויות בגדי התינוקות ולרכוש כמה בגדי גוף, או חליפה חמודה. אבל האמת היא שכולם עושים את זה, ואז מבלי להתכוון בכלל, יוצא מצב שקניתם ליולדת מתנה שהיא קיבלה כבר שלוש פעמים לפני שהגעתם. לאם הטריה אין המון זמן להסתובב בקניון וללכת להחליף את הכפילויות שהיא קיבלה במתנות הלידה, ולכן אם תחסכו לה את זה באמצעות הענקת מתנה מקורית שאף אחד לא חשב עליה, אין ספק שהיא תודה לכם.

רעיונות מקוריים למתנה לא חייבים להיות משהו מסובך מידי, זה יכול להיות כל דבר שלדעתם אנשים אחרים לא יקנו, או שזה לא תהיה האופציה הראשונה שיחשבו עליה. בנוסף אם בכל זאת תרצו להעניק בגדי תינוקות, תמיד אפשר לפנות לבוטיקים קטנים ולרכוש מהם, כך תוודאו שהמתנה מקורית גם אם היא פשוטה.

תשקיעו באריזה

דבר אחד בטוח, כשזה נוגע למתנות ליולדת, נהוג להעניק מארזי לידה מעוצבים, שמרשימים הרבה יותר מאשר שקית עם פתק החלפה. לא משנה איזה מתנה בחרתם, תנסו לארוז אותה בסגנון עיצובי יפה, כדי להעלות את רמת הנראות והערך של המתנה. תמיד כיף לקבל מארזים מעוצבים שגם מצטלמים יפה.

צילום: פאולה ואסקוז

נסו לקלוע לטעם של היולדת

אחד הדברים היותר קשים בבחירת מתנה, הוא לנסות לקלוע לטעם של היולדת. אם אתם קרובים אליה תוכלו לשאול את הסביבה שלה או אותה, באיזה דרך היא עיצבה את חדר הילדים, מה היו הצבעים השולטים, איזה עגלה היא רכשה ועוד. לפי זה תוכלו לקבל תמונת רקע של הסגנון שהיא מתחברת אליו ורוצה בעבור התינוק/ת שלה.

אם בכל זאת אין לכם גישה למידע הזה, תמיד תוכלו להעניק מתנה בצבעים וסגנון בייסיק, כך תהיו בטוחים שלא משנה מה הסגנון שלה, היא תתחבר לזה. ומצד שני גם תמיד אפשר לבחור במתנות אחרות שלא מצריכות טעם אישי, כמו משחקים לעגלה, מובייל, ספרון ללול ועוד מוצרים שאין חשיבות לסגנון הנראות שלהם.

תקנו מתנה שבאמת צריך

אם יש לכם יחסים קרובים עם היולדת וגם אם לא, תמיד כיף לקבל מתנות שבאמת צריך. כולם נוטים להעניק בגדים לתינוק/ת החדשים ואין ספק שבגדים בטוח לא יחסר ליולדת. אבל מה לגבי כל השאר? כיסא פעילות, משטח אוניברסיטה, לול נייד ועוד. קיימים המון מוצרים בחנויות התינוקות שבדרך כלל לא נוטים להעניק אותם כמתנה ליולדת, אך היולדת תהיה הכי שמחה לקבל אותם.

Exit mobile version