Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ירושלים: סיורי סליחות עם מלונות ibis

מלון IBIS STYLES.
מלון IBIS STYLES.
צילום: אסף פינצ'וק.

מלונות ibis ירושלים מרכז העיר, מרשת ACCOR הבינלאומית, נערכים לקראת חגי תשרי עם מבצעים מיוחדים וחבילות הכוללות סיורים ייחודיים ברחבי העיר.


בחודש ספטמבר מציעים מלונות ibis ירושלים מרכז העיר מחירים אטרקטיביים – החל מ600 ₪ לחדר ללילה כולל ארוחת בוקר, כאשר בתאריכים מסוימים יהנו האורחים מסיור סליחות חינם הכלול במחיר החדר.

סיור הסליחות יעבור בימין משה, משכנות שאננים ,קבר דוד בהר ציון , הרובע היהודי ובית כנסת הרמב"ן, ויסתיים בכותל המערבי.

המלונות ממוקמים במרכז העיר, ibis styles ממוקם על מדרחוב 'בן יהודה' וניתן להגיע למקומות רבים במרחק הליכה.
מלון ibis ירושלים מרכז העיר ממוקם מעברו השני של המדרחוב. המלון נמצא בסמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות.

המלונות מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים הגבוהים של הרשת. חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן ייחודי מבית היוצר של מותג  ibis העולמי. במלונות יש WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים ועוד.

צילום: אסף פינצ'וק.

מלון ibis Styles  מרכז העיר, שוכן בבניין היסטורי בלב מדרחוב בן יהודה ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וחדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה– 8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.

Exit mobile version